Selesai?

Monday, July 19, 2010

ISU tersebut (malas aku nak cakap apa isunya_kalau mau tau, tgk post sebelum ni) telah diselesaikan oleh pihak atasan. Aku tak dapat la nak komen sebab aku xdak tau detailnya soal penyelesaiannya yang dibincangkan pihak atasan. Aku cuma diberitahu yang isu itu selesai dan tak perlulah diperbesarkan lagi. Yang aku tahu, penyelesaian tersebut tidak la sebagaimana yang aku gambarkan.

Adakah aku puas hati? Ermm... NO COMMENT!!! Tapi aku terima keputusan pihak atasan dengan redha sebab aku xda hak untuk tidak setuju (sebagai seorang pemimpin pelajar). Orang lain boleh rasa setuju atau tidak. Terpulanglah sebab anda ada hak itu. Ada juga beberapa insan yang meminta aku melupakan dan memaafkan apa yang yang berlaku. Hurmm..aku rasa aku tiada hak untuk komen pasal itu. Tapi aku ada hak to 'say nothing'.

Aku cuma boleh nasihatkan supaya orang lain melupakan dan mendiamkan isu ini sebab segalanya sudah SETTLE, bak kata pihak atasan la. Buat2 xda apa yang berlaku sebelum ni demi kesejahteraan dan nama baik UiTM Sabah. Kalau ada yang tanya apa pendapat atau perasaan aku, aku hanya boleh katakan 'NO COMMENT'. Sama ada aku boleh lupakan atau maafkan, itu biar aku sahaja yang tahu.

UiTM Sentiasa Di Hatiku

0 comments: