F.R.I.E.N.D.S

Monday, November 22, 2010


Boleh jadi cover album nie . . NICE PIC !!!


Kartika:  Berasal dari Sarawak. Try menjadi moden tapi stii fail berpakaian ikut zaman. Seorang yang berfikiran aneh(!@#$) dan agak emotional.


Josephine: Seorang yang blur dengan segala tindakannya. Bergaya ala penjual rokok di kaki lima, Dia telah dijamin SYURGA sebab tiap minggu p semayang di St Thomas, Sarawak.


Jali@Aku: Seorang yang comel dalam gambar tersebut..hahaha ~


Rima: Berasal dari Kinarut dan badannya tidak lagi kurus semacam dulu. Cakap tak berlapik yang kadang2 bikin panas. Tapi sebagai kawan yang baik, aku sabar je la..


Ray Amos: Pemilik kereta  'heater' berwarna merah. Lagak seakan-akan c pondan. Cepat panas dan merajuk dalam diam. Tapi boleh dikesan melalui tindakannya. ~hehehe. 


Dayang: Si gadis Sarawak yang aku tak berani cakap apa2 pasal dia. Kang kena pelangkung nanti aku olehnya. By the way, dia ni aku panggil 'Yang' ~



0 comments: