Kemuncak Piala Dunia 2010

Sunday, July 11, 2010

Rupanya sudah sebulan Piala Dunia berlangsung dan kini ia telah hampir k kemuncaknya. Macam2 berlaku dalam Piala Dunia ni terutama sekali keputusan dan jaringan kontroversi. Memang dari dulu lagi berlaku dan sampai sekarang masih juga berlaku. Lantak la apa nak jadi.

Perlawanan akhir kali ni kurang menarik perhatian aku sebab dua2 team favourite aku dah out. Brazil n England . .  Hurm ~ Tapi sebab dah final, jadi aku tgk juga la. For final, aku pilih Spain sebab aku tak suka Holland. Sepa suruh main tipu. Berlakon je lebih. Huhfh!!! Jadi harap2 ramalam Mr 'Sotong' Paul tu betul la.hehehe.


Abes Piala Dunia, maka lepas ni ramai la yg tukar balik gambar profile di Facebook masing2. Ya la kan, time Piala Dunia ni, ramai yang letak jrsey sbg profile picture. So, lepas ni, harap2 kembali la ke pangkal jalan.hahahaha. Sekaran ni pun aku berada di sebuah lokasi yang dirahsiakan bagi menyaksikan perlawanan akhir Piala Dunia 2010. Kepada yang tahu di mana aku berada, ada aku kesah???


Viva La Spain !!!!!


0 comments: