Aku di Airport

Monday, June 14, 2010

Kali ni aku menulis dari LCCT Airport. Sekarang aku tengah tunggu flight ke Kota Kinabalu sekitar jam 2 nanti. So. dari xda buat apa2 n keboringan menunggu, baik aku update blog aku gah ni.hahaha... Apa aku nak cerita ek kali ni..erm~~ ok la, jom dgr pengalaman aku hari ni.

Hari ni aku bangun pun dah lambat sebab bersengkang mata tengok bola Italy vs Paraguay semalam. Padahal x habis jg aku tengok.hehehe. Aku bangun dah nak dekat jam 7pg. Apa lagi, teruslah aku bersiap secepat-cepatnya. Maklum la kan dah lambat.hehe... Tapi sempat juga la aku sarapan di rumah. Flight aku tadi jam 9 n jam 7.30 bru kuar dr rumah. Punya la cuak aku takut x sempat sampai di airport. Kang ada yang jalan kaki p KK.hahaha ~

Sampai di airport Pengkalan Chepa dah lebih kurang jam 8. Sekali masuk, nah kau...punya la ramai manusia beratur kat kaunter check in. Semuanya naik flight sama ngan aku. Terfikir juga aku dari mana datang ramai2 ni, siap baju diorang sama lgi tu. Bila aku dok perhati, baru ku tau, rupanya diorang ni geng2 pemerhati luar sempena Muktamar Agung PAS di Kelantan. Yang buat aku cam tu sebab diorang ramai pakai kopiah n ternampak pula kelibat Sheikh Uthman (tokoh agama negara). Mesti korang tak kenal kan?? aku dah agak dah. Ni gambar beliau ~

Dah tau kan?? Kita sambung balik kisah aku ni...

Lepas tu, aku terserempak pula ngn seorang pompuan ni...lawa jg la..terpikat juga la dibuatnya.hahaha. Aku dok perhati je dia smpai aku smpai LCCT ni. Bukan apa. aku suka tengok muka budak tu. Jangan pikir yang lain yer!! Sampai di LCCT, lagi ramai yang cantik, menarik n d bomb.hahaha. So, marilah mencari peluang dalam kesempatan ~

C' ya . .

0 comments: