Aku di Sabah

Wednesday, March 30, 2011

Hampir sebulan rasanya aku tak update blog aku ni. Maklum la sejak datang ke Sabah ni, segala kemudahan internet untuk aku berblogging susah mau dapat sebab aku x bawa laptop pun dtg...haiyyaa... Jadi kini jarang la tulisan2 aku dapat dilihat di blog mahupun di Facebook. Kali ni pun sekejap je berkesempatan untuk tulis di blog ni. takut la nanti orang cakap aku ni tutp sudah blog aku ni.

Diam tak diam dan dalam separuh sedar, dah hampir sebulan aku menetap di Sabah ini walaupun alasan utama aku datang cni adalah untuk buat clearance..tapi sampai sekarang belom lagi aku buat clearance. Alasan jak semua tu...hahaha... ya la kan, kalau aku takder alasan sebegitu, susah juga la untuk aku datang ke Sabah ni.

So kali ni, aku nak story sikit serba sedikit apa yang aku lalui di sini. Di sini aku stay di dalam UiTM. Aku menumpang di rumah Mr Rahman ..dan ada sekali lah housemate yang merupakan staf2 di UiTM nie. takkan la aku mau stay di kolej pula, bukan student sudah aku nie. So berlagak sebagai staf la sekarang biarpun aku bukan siapa2 di bumi UiTM Sabah ini. Aku sekadar pengembaran jalanan.hahahaha. Ngek!!!

Dalam masa sebulan ni, macam banyak pula aktiviti aku..
mengalahkan pelajar la pula. mana tidaknya, asal ada rombongan pelajar ke mana-mana atau aktiviti pelajar ...akan ada la aku menyemak di situ.hahaha. Untuk makluman, aku sudah pergi ke Tawau sebanyak dua kali dalam bulan ni. dan baru2 ni aku baru pulang dari Tenom kerna ada promosi UiTM di sana. Aku rasa, student pun tak banyak bergerak macam aku..hehehe.

Kali ni aku datang pada masa karnival Kolej diadakan, so sikit2 ada la menyibuk dalam program tu. Walaupun x banyak menyumbang, tapi ade la sikit2 aku tolong. Nak tolong lebih2, takut orang kata menyibuk pula nanti kan...

Ok la aku tiada masa sudah ni sebab ada lagi benda aku maw buat.. So aku chow dulu... BYE!!!

UiTM SABAH SENTIASA DI HATIKU DULU. KINI & SELAMANYA . . .

3 comments:

nini said...

rindu uitm sabah.....camana suda uitm sabah...mesti da cantek kan...?

nini said...

baiklah....saya tertekan ko punya photo cube generator....rasa sangat sayu.....

Putera AG said...

berubah jg la kalau nak dibandingkan 5 tahun lps...nak kata cntik tu, boleh jg la..hahaha